Advertising night VŠEM, byl večer plný nejlepších reklamních kampaní
za poslední měsíce. Večerem a kampaněmi studenty provedli Břetislav Stromko (Head od Business Intelligence Dáme jídlo a Co-Founder SYN v pohybu) a David Matoušek (Chief Marketing Officer, Slevomat).
Večer nemohl začít ničím lepším než večeří. Studenti mohli ochutnat dobroty z pestrého menu – Sushi a fresh boxy ze Sushi time, kuřecí řízky z Restaurant Na Květnici a jako zákusek donuty z Donuter Donuts. Stoly s občerstvením hrály barvami a studenti se před přednáškou pořádně posilnili.
Advertising night byl rozdělený do několika témat. Mrkněte na krátký popis každé z nich a na ochutnávku těch nejlepších reklamních kampaní za poslední měsíce.
Deutsche Bahn AG ‚No Need to Fly Around the World in Germany‘
V červnu vydaly německé dráhy reklamní spot, který ukazuje, že není potřeba létat za krásnými místy za několik tisíc euro, když můžete procestovat Německo za pár euro a vidět téměř to stejné. Věděli jste, jaké krásy Německo nabízí?
Love Like a Mother
Americká firma Teleflora, zaměřená na rozvoz květin, udělala na Den matek reklamní spot “Love Like a Mother”, který ukazuje jaký by svět byl, kdyby se lidé chovali k lidem jako matky ke svým dětem. Líbil by se vám takový svět?
SickKids VS: This is Why
SickKids Foundation zahájila další fázi kampaně SickKids VS: Limits vydáním nového komerčního spotu – SickKids VS: This is Why. Cílem kampaně je přiblížit obyvatelé Toronta k pacientům v nemocnici SickKids, aby demonstrovali a podpořili vybudování nové nemocnice.
KFC Chickendales Mother’s Day Performance
KFC na Den Matek připravilo reklamní spot, který můžete poslat své mamince se slovy “Miluju tě, mami” a mamince to rozhodně zpestří den a zároveň i pobaví! 🙂 Máte z této reklamy chuť na KFC?
Během večera si všichni mohli zasoutěžit o hodnotné ceny s Dáme jídlo i se Slevomatem. Celkem se soutěže zúčastnilo 78 studentů, z toho si 15 odneslo pěknou výhru.
Na konci přednášky se dojedlo poslední občerstvení, protože je přece potřeba se posilnit i na cestu domů. Všichni byli spokojeni a my se těšíme na další Advertising night VŠEM!