V Dáme jídlo jsme už v první vlně pandemie zavedli opatření s cílem chránit naše zákazníky, kurýry, zaměstnance, restaurace, obchody a další partnery. A zpřísňujeme i teď. Nic se však nemění na tom, že jsme tu stále pro všechny, kteří si chtějí objednat něco dobrého nebo nákup až ke dveřím.
Bezpečnost našich zákazníků i partnerů je naše priorita. A během pandemie to platí dvojnásob. Stejně tak se ale snažíme podpořit naše milované restaurace a obchody, aby všichni mohli i nadále připravovat vynikající jídla a nákupy na rozvoz a osobní vyzvednutí.
Jak v aktuální situaci postupujeme?
❤️ K našim zákazníkům
Zákazníci si mohou i nadále zvolit na konci objednávky Bezkontaktní doručení v případě, že se nechtějí nebo nemohou setkat s kurýrem. Stačí zaplatit online a kurýr nechá objednávku po domluvě za dveřmi.
Jak probíhá bezkontaktní doručení?
🚗 K našim kurýrům
Klademe zvýšený důraz na dodržování hygienických opatření, jako je mytí rukou a pravidelné používání dezinfekce před doručením objednávky i po něm. Samozřejmostí je zakrytí obličeje respirátorem, případně jinou vhodnou alternativou.
🖥 K našim zaměstnancům Dáme jídlo
Na home office už jsme si celkem zvykli, takže všichni zaměstnanci z centrály Dáme jídlo pracují až do odvolání z domova. Výjimkou je pouze několik zaměstnanců nezbytných pro nepřetržitý chod firmy. Schůzky se kompletně přesunuly do online prostředí. A každý ze zaměstnanců, který u sebe zpozoruje příznaky nemoci, hlásí tuto skutečnost vedoucímu svého týmu a zůstává v domácí karanténě.
🍴 K našim partnerským restauracím
V rámci zvýšeného zájmu o rozvoz se snažíme podporovat restaurace, které jsou ovlivněné aktuální situací. Chceme tím pomáhat našim partnerům kompenzovat případnou ztrátu v běžném provozu tak, aby mohli fungovat i nadále. Posilujeme tedy rozvoz a rovněž kapacity kurýrů. Zároveň vycházíme vstříc i restauracím, které do této doby služeb rozvozu jídla nevyužívaly, a jejich nabídku nově zařazujeme na web Dáme jídlo.
🛍 K našim partnerským obchodům
Propojujeme obchody i s těmi zákazníky, kteří se nechtějí příliš pohybovat na místech s větší koncentrací lidí, nebo třeba s těmi, kteří jsou pár dní v nařízené karanténě a nemůžou si nakoupit. Věříme, že online nákupy mohou také přispět ke zlepšení současné pandemické situace. Zároveň podáváme pomocnou ruku lokálním značkám a malým výrobcům, kteří u nás mohou prodávat své zboží a zviditelnit se.
Zpřísněním hygienických opatření se snažíme přispět k tomu, aby nemuselo dojít k situaci z letošního jara, kdy byli naši partneři z řad restaurací odkázáni pouze na prodej skrze výdejní okénka a rozvoz. Dlouhodobě se snažíme pomáhat jim v rozvoji jejich podnikání, a tak chápeme, že takto omezený provoz je velmi náročný a dlouhodobě neudržitelný. Situaci budeme i nadále bedlivě sledovat, aby vše běželo hladce a bezpečně pro všechny strany.
Děkujeme, že jste v tom s námi!
Dáme jídlo